Gaziantep'teki Özel Yükseköğretim Yurtları

Gaziantep'teki Özel Yükseköğretim Yurtları
Gaziantep'teki Özel Yükseköğretim Yurtları

Üniversite tercihlerinin açıklanmasıyla beraber öğrencilerin hangi üniversiteye gidecekleri belirlendi. Öğrenciler yaşadıkları yerlerden uzaktaki üniversitelere gidince mecburen yurt aramaya başladılar. Bizlerde sizlere Gaziantep'de üniversiteye gitmeye hak kazananlar için Gaziantep'deki bütün özel yurtların araştırmasını yaptık ve listesini oluşturduk. Gaziantep'de bulunan tüm özel yüksek öğretim yurtlarını aşağıdaki iletişim adresleriyle beraber ulaşabilirsiniz.

     Gaziantepte'ki üniversitelere gidecek olan yeni adaylar yurt arayışına girecek. Üniversite tercihlerinin açıklanmasıyla birlikte adaylarda yurt arama telaşına kapıldı. Gaziantep'teki devletin yurtlarına yerleşemeyenler, Gaziantep'teki  özel yüksek öğretim yurtlarına tercih etmek isteyecek. Bizde sizlere Gaziantep'teki  özel üniversite yurtlarını liste haline telefon ve iletişim adreslerini yazarak yurtları kolayca bulmanızı sağlamak istedik.

1. Nizip - Özel Nizip Yükseköğretim Kız Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 56
Telefon      : Yok
Adres         : Atatürk Mah. Zor Sokak No:31
2. Nizip - Özel Feyza Yükseköğretim Kız Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 56
Telefon      : Yok
Adres         : Mimar Sinan Mah. Ender Sok. No:4
3. Oğuzeli - Özel Güllü Ahmet Yükseköğretim Erkek Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 80
Telefon      : 342 571 26 00
Adres         : Subaşı Mah. Mustafa Kemal Bulvarı No:20
Detaylı bilgi için tıklayınız...
4. Şahinbey - Özel Akdoğan Yüksek Öğretim Kız Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 124
Telefon      : Yok
Adres         : 23 Nisan Mahallesi Üniversite Bulvarı No/301
5. Şahinbey - Özel Bağlarbaşı Yükseköğretim Erkek Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 122
Telefon      : 342 360 04 90
Adres         : Yeditepe Mah.54 No’lu Sok. No 1
6. Şahinbey – Özel Nurettin Afife Uras Yükseköğretim Erkek Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 80
Telefon      : 342 221 21 28
Adres         : Bahçelievler Mah. Atatürk Bulvarı No:135
7. Şehitkamil - Özel Gülfer Nakıboğlu Yükseköğretim Kız Öğrenci Yurdu
Kapasitesi: 200
Telefon      : 342 341 66 90
Adres         : Batıkent Mahallesi Kürşat Tüzmen Bulvarı No/53

Yorumlar